Underbara vårdag

Vilket härligt väder att vakna upp till! Klockan 06:20 vaknade jag till Mollys ljuva stämma: Maaaaaamma...*tystnad*...paaapppaaaaa. Så då var det bara till att masa sig upp och göra välling. Vaknade inatt av att hon ropade: Baaapppeeeej! (nappen)..då hade hon lyckats slänga nappen i sin låda med böcker som hon har bredvid sängen. Efter att hon hade fått välling så la jag jag henne igen men hon låg bara och traggade..somnade inte så vid strax efter sju så hämtade jag in henne till oss istället...så fortsatte traggandet där inne. Hon är inte riktigt kry än..ingen feber nu på morgonen dock. Hoppas att det har vänt nu.

Blir nog en promenad i det fins vädret efter lunch. Ska även hämta ut ett paket från adlibris..beställade ett gäng böcker där till Molly på bokrean. Hon gillar böcker väldigt mycket nu. Hämtar dem och så ska man läsa och bläddra. Favoriten just nu är Den lilla lilla gumman av Elsa Beskow..den ska läsa hela tiden..inte bara en gång utan tre, fyra gånger.

Igår lunchade jag med Marie, Malte, Elin och Wiggo. Trevligt!! Och en stund innan jag skulle gå tillbaka till jobbet så kom även Ida-Therese Nerell med sin söta dotter. Gött att ta långlunch ibland. Kollade även ut ett smycke som Marie ska göra. Roligt med personliga smycken! Här hittar ni Maries hemsida.

På kvällen så köpte jag en smörgåstårta på Kvantum..blev så sugen så vi lyxade till det med det till kvällsmat och sen när Molly hade somnat kollade vi på Sherlock Holmes och Solsidan.

Idag blir det en lugn dag..ska som sagt ta oss ut på en långproemnad och sen blir det nog lite städning också.

Kommentarer
Postat av: Elin

mmm gott me smörgåstårta!! Synd att Molly fortfarande e krasslig annars kunde vi mysit ihopa ikväll:)

kram

2010-03-06 @ 13:11:08
Postat av: Sys

Jag köpte faktiskt en smörgåstårtebit till min lunch på jobbet...gött va det! kan ibland få ett sånt habegär just på smörgåstårta hmmmmm.Och solsidan ska man ju inte snacka om...en serie helt i mig smak, garvar hela tiden....en på jobbet tyckte jag hade platsat i den serien...vet inte om jag ska ta det som en komplimang ha ha

2010-03-06 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0