Varför?

Varför måste jag vara en sån som går och grunnar på grejer och lagrar det i huvudet och så pang så måste allt ut och då e det i form av tårar och ilska. Allt bara brister och det känns så hopplöst.. Häromdan var en sån dag..inget roligt..hatar känslan att känna mig liten och sårbar. Men man kommer tillbaka.

Aja nu över till nåt roligare. Idag är det fredag och det innebär helg! Härligt! Är ledig på måndag också eftersom Mollys inskolning börjar då. Ska bli spännande att se hur hon beter sig där..vår lilla busa!! Var på hockey idag..Tyringe-Osby och Tyringe vann såklart..de är grymma iår! Molly gillade det också..klappade händerna och grejade.

Fyyy vad kallt det är..höll på att frysa fötterna av mig innan vi kom hem.. Får se om det blir lite pulkaåkning och korvgrillning imorrn. Hade varit mysigt!

Beställde ett fodrat regnställ till Molly på rean..blev ett rosa :) Hade hellre velat ha ett rött men de var slut..

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite på TV innan jag stänger ögonlocken.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Let it all out darling! Alla är sårbara ibland och då finns ens vänner där ännu mer! Love u,puss o kramar

2010-01-09 @ 10:54:53
Postat av: Linda

Ibland är det upp ibland är det ner!

That´s life!

Aldrig fel att böla lite!

Många kramar från mig!

Postat av: Mia

2010-01-10 @ 19:48:28
Postat av: mia

Känner igen det du skriver vännen! Men ibland bara måste allt komma ut och då blir det lätt genom gråt och ilska, Men som du själv sa till mig för några veckor sedan så måste allt komma ut ibland för att man ska kunna rensa sig själv. Så är det bara! Behöver du någon att prata med, så vet du var jag finns!

Bamsekramar!

2010-01-10 @ 19:50:44
Postat av: Elin

Som sagt kan bara hålla med övriga...ibland rinner det över o då måste det ut! Komiskt att vi hade såna dagar samtidigt:)

2010-01-11 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0