Mysig helg

Har varit en härlig helg. Den har innefattat kalas, underbara vänner och familjemys. Var även ledig torsdag och fredag. Skönt!

Denna veckan som kommer jobbar jag bara 4 dagar, har tagit ledigt även på fredag. Och hela helgen nästan är redan inbokad. Vinterfest med Dicks jobb på lördag och 6-års kalas för Hannes på söndag. Fredag är ännu obokad :) Kan tänkas att det blir lite hemmamys då. Har även lite skoj som ska bokas in nu i vår..bla Ullared, Göteborgs besök hos Jenny och tjejdag..roligt att ha nåt att se fram emot!

Nu kommer Dicks sista vecka som föräldraledig..galet att han har varit hemma närmre tre månader och att jag har jobbat i snart tre månader..vad tiden har gått fort! Och snart ska sommarsemstrarna bestämmas på jobbet..våren kommer att gå i hundranittio känns det som. Men nu längtar man lite till våren faktiskt...har varit skönt med en riktig vinter för en gångs skull men nu kan det gott komma lite vårkänslor.

Kan även passa på att tipsa om en deo som är superbra (enligt mig). Jag tycker inte att deo ska lukta för mkt och ta överhand från en parfym tex och den ska kännas fräsch hela dan. Har hittat en som är som sagt super! Det är Barnängens Deo Extra Torr med risextrakt. Får en 10:a av mig!

Molly har sovit lite kasst några nätter i rad nu..vaknat och varit jätteledsen. Tror att det är tänderna som spökar för hon hade feber häromdagen och hon pillar väldigt mycket med händerna i munnen..plus att det kanske är mycket angående dagis o så nu också. Inatt vakande hon vid halv fyra och var otröstbar. Skrek och grät och var typ arg på Dick. Hon skulle bara vara hos mig och när hon fick ligga på min mage var hon lugn och låg bara och snyftade men så fort jag försökte lägga henne mellan oss så skrek och grät hon..stackare..så hon fick somna så nära mig hon kunde och sen la jag henne mellan oss så fick hon sova där resten av natten.

Nu ska jag sova. Ska försöka att lägga upp lite nya bilder imorrn. Natti!

Kommentarer
Postat av: AnnaB

2010-01-18 @ 22:04:02
Postat av: AnnaB

Tack för en supermysig lördagskväll med er:-) Hoppas Molly sover bättre inatt! Kram till er 3

2010-01-18 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0