Hur lyckas jag?

Alla säger att en svärmorstunga kan man inte ta död på..joho..om man heter Anna Selander kan man. Har en som jag nog inte vattnat på 3 månader..och den kommer nog inte tillbaka till jordelivet..har nog sett sina bästa dagar..men man vet aldrig..kanske kan lyckas att få liv i den..

Idag har vi införskaffat oss en bil till. En Citroën C3. Passade våra önskemål perfekt och det var en väldigt välvårdad bil..ett äldre pedant par som hade haft den. Köpte den på bilcentrum i Kristianstad. Molly tokgillade att titta på alla bilarna..hon sprang omkring där inne och tjattrade. Blir så att Dick ska ha den och jag vår Volvo V70..kvittar mig men visst jag gillar ju att köra automataren (Volvon)..är ju van vid det nu. Se bild nedan på vårt nya tillskott.

 

I helgen är det fullt upp. Lördag 25-års fest och söndag middag hos oss med Leo, Emely, Nova, Carro och Per. Funderar på att fixa kroppkakor till lunch på lördag..det var länge sedan vi gjorde det (haha har iofs bara gjort det en gång). Men det är såå gott! Fast Dicks mamma är bara bäst på att göra dem.

Nä nu är min Chai Latte uppdrucken och jag tänkte gå och lägga mig så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt, kommer att passa Dick perfekt.

Ja visst e det bekvämt att ha automatare, saknar det efter alla år vi hade det, får nog bli igen!

2010-02-04 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0