Trött på det nu

Nu är jag trött på förkylningen och som tur är är den nu på väg att försvinna.. Mollys näsa rinner inte längre och feber har hon inte haft idag och hon hostar bara lite grann. Det enda jag har kvar är lite hosta.

Idag har vi inte gjort mycket...bara slappat och städat här..eller ja..jag har städat och Molly har plockat fram grejerna igen. Hon fick tag i en toarulle också och rullade upp 1/3 av den...roligt..not! Tvättat har vi också gjort..tror att jag har kört 4 maskiner så nu är där tonvis med kläder att vika..inte roligt alls.

Från och med fredag 12:00 till och med söndag kl 16:00 så är vi som är boende på Kurhotellet bortkörda från våra parkeringsplatser. Detta pga att det ska vara orienteringstävling i Tyringe och tävlingscentrum ska vara vid Kurhotellet och då kommer de att ta alla hårdytor runt Kurhotellet i anspråk så vi får snällt parkera bilen vid Kyrkans hus eller kyrkan.

Kan passa på att tipsa om en jättebra almanacka som jag har haft detta året och kommer absolut att köpa en till nästa år också. Det är en personlig almanacka där man kan skriva in tex när folka fyller år osv direkt i datorn och så sparas det på ett konto så nästa år när man ska köpa sin almanacka så kryssar man bara i att man vill ha de dära datumen med..slipper man sitta och skriva över alla till den nya kalendern. Samt att man utformar kalenderna precis som man vill ha den. Klicka här för att komma till sidan. Toppen tycker jag!

Idag hade jag inte mycket att skriva om så det får bli ett kort inlägg idag. Nu blir det Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0