Sleeping beauty

Loppan sov 2 ½ timme i em. Hon var nog väldigt trött idag..sov inte så jättemycket igår och inatt har hon varit lite orolig. Vaknade vid 24-tiden och ville ha välling..hon kom inte till ro och fick därför ligga mellan oss inatt..hon kurade ihop sig framför mig och ville att jag skulle hålla om henne..mysigt! Hon sov till 07:10 och käkade sen välling.

Skulle möta Elin och Wiggo här utanför 09:50..brukar ha följe ner till babysången. När jag tryckte på hissen kom det ingen hiss..kom upp en man för trappan och frågade om jag skulle åka hissen...tja..det var tanken sa jag..då höll den på att lagas så han fick hjälpa mig ner med vagnen..han såg lite halvsvettig ut när vi kom ner :) Var mysigt som vanligt på babysången. Molly är dock inte stilla en sekund..går ju inte att tvinga henne att sitta still heller..hon vill ju gärna utforska och sitta och kolla själv.

Nu ska jag kocka lasagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0