Pump och promenad

Idag var det träningsdags! Gick en långpromenad i eftermiddags mellan skurarna och ikväll var det dags för pump. Jag och Mia var så duktiga så :) Riktigt skönt!

Hämtade idag ut overallen från Didriksons som jag vann på Tradera..riktigt bra skick var den i och kostade typ 1/3 av orginalpriset. Fast lär nog inte köpa nån overall där sen när de kommer upp i storlekarna..känns som om overallerna slits mer då..

Har inte tagit nån bild på Mollans byxor än..men det kommer.

Imorrn ska vi på öppna förskolan på förmiddagen och sen drar vi till Lind för att mysa med Fredde och Lina, ska sova där tills på lördag. På lördag åker vi sen vidare till syrran med familj i Laholm. Harry fyller 4..vad tiden går fort!!
Bilden nedan på Harry har Helena tagit. Jag tycker att den är så bra! Han lär charma alla flickor i framtiden (gör det säkert redan :) )

 

Nä nu ska jag stryka lite grejs och sen blir det loppelådan. Molly vaknade precis..klarvaken..hon hade knappt ätit nån välling innan sa Dick så hon fick lite ny välling och lite mys och då somnade hon igen.


Kommentarer
Postat av: Helena

Sicken festhelg ni ska på....Ja du den där Harry e inte att leka med. Han charma halva maxi igår...

2009-09-24 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0