Popcornsskal borde utrotas!

Gahh vad jag blir less på popcornsskal..blev såå sugen på poppisar ikväll men det ångrar jag nu...popcornsskalen sätter ju sig överallt i tänderna och det är så irriterande! Luktar dessutom popcorn i hela lägenheten..aja..lite tisdagsmys får man unna sig ibland.

Idag lämnade jag Molly hos pappa..han skulle passa henne medans jag var på ett möte på jobbet. Hade gått bra fast att han hade fått byta en bajsblöja :) Loppan var hungrig när jag kom så då fick hon pilla i sig ungspannkaka med skinka i och till det kokta morötter. Det var mumsigt tyckte hon. Sen lärde hon sig att dricka själv ur mugg idag också..fast hon tramsade mycket..tog in vattnet i munnen och sen spottade hon ut det igen...väldigt roligt tyckte hon..satt och skrattade för sig själv...mindre roligt tyckte jag. Vi hängde hos pappa hela em..loppan somnade i vagnen och jag tog en lur på soffan medans hon ändå sov. Hämtade Dick vid tåget vid 17:25 och åkte sen hem och gav Molly mat och sen käkade jag och Dick våfflor. Dick har tränat innebandy nu ikväll och Molly slocknade vid 19:30. Jag har kollat på Idol och suttit här vid datorn och hängt..ja och slängt in en tvätt i maskinen som precis blev klar hörde jag. Så nu ska jag slänga in allt i torktumlaren och sen ska jag tömma diskmaskinen och sen blir det sängen.

Mötet på jobbet gick bra..fast det är mycket tekniskt och lite synd att de på Tekis inte är sammanpratade innan de har ett telefonmöte med oss. Aja..blir nog bra. Kommer verkligen att kastas in i jobbet..blir till att lära sig två nya system på direkten..först personalsystemet som kom precis när jag gått hem på mammaledigheten och sen även det nya diariesystemet ByggR..dock skönt att ha mycket att göra.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0