Kass på att uppdatera

Ajabaja på mig! Har varit kass på att uppdatera..det går lite i vågor det dära bloggandet. Vissa dagar är jag tjohoooo nu har jag massa att skriva..andra dagar så bara nää..orkar inte..går och lägger mig istället.

Jaha vad har hänt sen sist då? Inte mycket men ändå känns det som om man alltid har fullt upp. Förra helgen så passade vi Wiggo på lördagen mellan 11:30-15:30. Var inte så ansträngande precis..han sov när Roger kom med honom och sen sov han till 14:45..och Molly somnade 12:30 och sov hon också till 14:45..så allt gick väldigt smidigt :) Hade gjort "glass" till dem bestående av mixad banan, jordgubbar och en pressad apelsin..det gick väl hem sådär..får skylla på att de var mätta efter em fika när de fick den :) Men det var väldigt smidigt att bara frysa in i såna där glassformar.

I veckan har det varit blandad kompott..åkte till Helsingborg i tisdags med fam Sjöö för att gå på babyproffsen m.m och när vi ändå var där slank vi inom busfabriken..kidsen gillade det men Molly somnade efter typ 40 min..hehe.. Hon gick in gratis eftersom hon är under 1 år.

I onsdags började sång och rytmiken med Elins mamma igen..mysigt men det är helt annat nu än när vi gick i våras..då låg de ju uppradade som sillar men nu kryper alla omkring och är tokbusiga :) Sitta still..vad är det?! Men det är mysigt ändå..och det är ju bra med sång.

Idag var jag, Molly, Elin, Roger, Wiggo och Erica inne hos Marie i Hässleholm och lunchade..köpte med oss och fixade spaghetti och köttfärssås..Molly gillade tant Elins köttfärssås :) Sen körde jag och Molly ut till pappa och hämtade lite äpplen..får kanske för mig att baka nån äppelpaj. Och nu ikväll har vi städat..och nu är jag supertrött.

Molly vaknade några gånger inatt och sen ville hon ha vällingen 04:50..sådär roligt tyckte jag..men så är det ibland. Man kan ju hoppas att det var en engångsgrej..personligen tycker jag att vällingen vid 07:00 är mycket bättre :)

Nu kallar loppelådan. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det va ju kul att Molly gillade maten iallafall! Herr Sjöö tyckte inte den va lika god!hihi!!

2009-09-17 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0