Hej hej feber

Då var det dags för lite högre feber här i huset. 39,1 hade loppan nu ikväll. Hon har annars varit pigg o glad idag så jag trodde att det hade vänt men nu kom febern istället. Ska ner och köpa stolpiller imorrn för hon bara fräser ut den flytande alvedonen. En annan börjar känns sig bättre, kan det vara den magiska chokladdrycken? Har druckit en 3-4 såna idag och det hjälper faktiskt.

Molly tokvägrade att käka lunch idag. Åt en yoggi på eftermiddagen och sen nu ikväll så hade jag planerat att göra Falulåda och det gjorde jag också..bara det att jag hade läst fel..läste att den skulle stå inne i 20 min..men när jag skulle sätta in den i ugnen och läste på receptet igen så stod det 1 timme och 20 min..tyckte väl att det var konstigt att den skulle hinna bli klar på 20 min..aja..fick snabbt fixa till lite makaroner och köttbullar eftersom Dick skulle iväg och träna..så nu har vi iallafall morgondagens mat klar..falulåda! Molly käkade en halv burk risotto med skinka och champinjoner och sen åt hon några makaroner och kokta grönsaker också. Och nu ikväll käkade hon 140 ml välling...sen somnade hon.

Nu ska jag kika på Idol och sen ska jag nog sätta mig och göra en matlista inför kommande veckor.

Vill även passa på att länka till Lindas blogg. Och i detta inlägget kan man vinna nedanstående fina tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0