Grattis pappa!

Idag fyller pappa 64 år. Grattis! Var bortom med en present till honom från mig, Helena och Fredrik. Han fick en halsduk som nog blir snygg till hans höst/vinterjacka.

Innan dess var jag och Molly hos Marie på fika. Gotteligottgott! Molly gillade att krypa rundor i deras hus och att busa med Marie. När Ante kom hem från jobbet så blev hon lite blyg men sen gick det bra :)

Igår var vi inne på mitt jobb och hälsade på. Var rätt lugnt där..Molly kröp i korridorerna och blev väääldigt skitig på benen..hehe. Var roligt att ta full fart och krypa som bara den. Tina busade så mycket med henne så hon skrattade så att hon kiknade. Efter att vi hade fikat där (hmm mkt man fikar ;) ) så gick vi en liten shoppingrunda på stan..skulle egentligen bara handla pappas present men så hittade jag lite till Molly: 2 pyjamasar, 2 lite tjockare tröjor, ett par skor som ser ut som Uggs på H&M, strumpor och 1 leksak som redan går Dick på nerverna :) Hittade ett par byxor på Lindex som jag hade velat prova..men hur fasen provar man när man har Molly med sig och är på stan själv? Funderade på om jag skulle ta ur henne ur vagnen och ha med henne in i provrummet men skippade det..hon hade säkert krupit in i de andra omklädningsrummen.

I måndags var vi hos Linda och Amanda på ännu mera fika. Elin-Wiggo, Thesse-Wille, Karolin-Henning, Johanna-Alice var också där. Skoj att träffas..var ju länge sedan sist.

Kollade på True Blood på SVT-play i måndags..blir nog en serie som jag kommer att följa..var riktigt bra faktiskt.

Nä nu ska jag plocka undan här lite och sen sova..är trött idag..vaknade en massa gånger inatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

ÄLSKAR TRUE BLOOD!!!!

På Lindex har de ett stort provrum längst in, där får man in vagnen, men man får trängas lite när man ska prova och böka =) Men det är superbra!!! Ses i kväll vännen! Kram

2009-09-03 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0