Förkylningstider

Då har förkylningens tider kommit till Selander/Nordströms residence. Jag är hes, hostar och är förkyld, loppan hostar till ibland och näsan rinner på henne och Dick är också förkyld. Det är sånt man får ta nu i förkylningstider. Jag och Molly har bara varit hemma och kurerat oss idag. Skulle egentligen haft lite mamma-barn fika här idag men ställde in den eftersom vi är förkylda. Det får vi ta en annan dag. Och öppna förskolan kunde vi ju inte heller gå på idag pga förkylningen.

Ikväll har jag sovit hela kvällen..skönt..brukar ju vara bra att sova bort sjukan. Vaknade precis lagom till Hollywoodfruarna..gahh..kollar bara på det för att de är så komiska..

Nä idag var det inte mycket att skriva om. Nu ska jag lägga mig och hoppas på att förkylningen är bättre imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0