Besviken

Åhhh vad jag är besviken och irriterad just nu..verkar som om vårt mail till babysimmet har kommit bort på nåt vis så nu har vi ingen plats..vi har ju tom kvar mailet vi skickade men det bryr de sig inte om.  Men vi har ju anmält oss..anmälde ju oss samma dag som vi fick inbjudan!! Sen att de knappt inte kollar sin mail heller är ju väldigt dåligt.. Dick sa till henne som har han dom mailet att han har skickat mail i början av veckan också..jaha jag har inte kollat mailen på ett tag nu..ehh..borde man inte kolla den dagligen?? Tycker det e himlans trist faktiskt..vi som trodde vi var anmälda ju..hade ju sett framemot att gå på babysim nu igen. Enda chansen var visst nu om det var nån som hoppade av. Så tråkigt!!!

Idag var jag och Molly på Me&I-party hos Thesse och Wille. Handlade bara en tröja (se nedan). God fika (igen) fick vi..mums med ananaspaj.


Imorse var jag och Molly hos Elin, Roger och Wiggo och käkade frukost och traggade..tackar så mycket! Som tur var hann vi hem innan det började ösregna..duggade bara lite när vi gick. Sicket tradigt väder det har varit idag..fast lite glad är jag att hösten e här :) Är nog dags att beställa de där stövlarna nu som jag skrivit om innan.

Nu sova och imorrn fm blir det öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själva!

Det va så typiskt med babysimmet...riktigt dålig stil!

De hade hänt samma sak för den andra Molly berättade Anna-August i lör. Så de har ju verkligen slarvat!!

Vi ses imorrn

puss

2009-09-06 @ 11:56:14
Postat av: Linda

Fy vad tråkigt med babysimmet. Hoppas ni får en reservplats. Dåligt att dem inte kollar mailen. Varför ska man annars ha mail!

Ha det så gott!

Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0