9 år tillsammans

Idag firar jag och Dick 9 år tillsammans. Det firade vi med lasagne och rödvin..mums! Blev tillsammans i Karlskrona när jag var där med innebandyn och spelade. Hade dock "pratat" på nätet sen -97 eller -98. Puss till dig älskling! Tänk vad fint vi har det och vilken underbar dotter vi har fått!

Idag fick jag hem byxorna som jag hade beställt från Lilla Nova K till lilla loppan. Är riktigt nöjd! Ska ta en bild sen nån dag när jag har laddat kameran.

Idag har Molly käkat bra faktiskt..välling på morgonen, yoggi till fm fika, spaghetti med köttbullar i tomatsås (barnmatsburk) till lunch, gröt till em fika, lasagne och majs till kvällsmat och välling nu på kvällen. Och hon dricker vatten riktigt bra nu..hon har ju verkligen ratat vattnet innan..men nu dricker hon själv och det går bra. De sa på BVC att vi ska börja med mjölk till maten nu också så det ska hon få testa imorrn. Känns som om det är lite grann som har lossnat den sista veckan..hon dricker själv, går med gåvagnen, äter lite själv med skeden, somnar väldigt bra både på kvällen och på dagen.

Idag var vi inom Matlusten och handlade och Katta jobbade. Molly sken upp som en sol när hon såg henne och sen busade de som bara den..Molly tyckte tillslut att det var tradigt att sitta i vagnen och då tog Katta upp henne och sen gick Molly omkring ovanpå frysdiskarna med Katta (Katta gick såklart på golvet ;) ) Busar!

Nä nu ska jag allt ta ett glas Icecoffe och sen blir det Idol.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Vännen och GRATTIS!!!! Mysigt!

Gick det så fort att få dina byxor från lilla Nova K? HÄRLIGT!!! Jag väntar på det setet jag beställt, ska bli superspännande! Roligt med lite speciella saker!

Kramisar

2009-09-24 @ 11:58:08
Postat av: Anna

Tackar :) Ja jag skulle haft dem i fredags om inte posten hade segat sig. Roligt att se sen hur setet blev! Jag är helnöjd med byxorna iallafall. Ses ikväll på träningen! Kram

2009-09-24 @ 12:20:32
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0