Vintage

Är helt förälskad i Kappahls kollektion Vintage stories. Speciellt klänningen nedan.

Funderar på att köpa den till Mollys 1 års kalas :) Hade hon inte blivit fin i den tror ni??

Idag har loppepoppan varit bättre. Lite feber imorse men ikväll har hon varit ok, dock har hon lite ont där sprutorna tagits..märks när man ska ta på henne byxor. Efter ena sprutan har hon ett stort rött märke medans på det andra syns nästan ingenting.

Imorse var det promenaddags med Elin och Wiggo. Vi traskade upp till Förmedlingscentralen. Köpte servetter, strumpor till Molly och lite sånt. Jisses vad stort det blivit..är ju som ett mini-gekås :) Sen traskade vi hemåt igen och jag och Molly gick och hämtade ut paket på Torgkiosken, handlade kvällsmat, Molly och Katta busade som bara den medans jag la en beställning på Blossa09..är ju perfekt att Matlusten är utlämningsställe till systembolaget så att man kan beställa där och sen kommer det dit..slipper man åka in till stan och handla såna drycker. Får väl se om man får tag i Blossa i år..de brukar ju gå åt som bara den de små rackarna. Iår är det smak av clementin.

Nu ska jag sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej! Här halkade jag in på din blogg! Haha! Jättefin klänning! Vet du hur långt upp i stl de går? Estrid har 98...

2009-10-21 @ 09:51:04
Postat av: Anette

Jag e alltså Thesses kusin om jag var lite otydlig... =)

2009-10-21 @ 09:52:53
Postat av: Camilla E Lindström

Hej



Var med och ha chansen att vinna denna mysiga fleecepläd Fem Myror från Mairo. Fleecepläd med det populära mönstret från SVTs barnprogram Fem Myror är fler än Fyra Elefanter.



Besök min blogg, en mammas dagbok:

http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-fleeceplad-fran.html



Mvh Camilla

2009-10-21 @ 10:44:46
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad roligt att du halkade in Anette! :) Enligt Kappahls hemsida finns den endast upp till strl 86..men kommer att lägga upp en bild ikväll på en som finns from strl 86 och uppåt.

2009-10-21 @ 22:12:48
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klänningen var superfin!

2009-10-22 @ 11:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0