Träning

Hur kunde en superfin höstdag helt plötsligt förvandlas till ett regnigt och blåsigt mörker? Var så soligt och fint innan och jag och Molly var på promenix och när vi kom hem stod solen rakt in i lägenheten så jag rullade ner i vardagsrummet och 10 min senare blev det tokmörkt och när jag rullade upp igen så spöregnade det...tradigt? Svar ja. Har glömt att skriva att mamma och pappa såg de allra första snöflingorna i måndags..helt galet!

Fixade lite korv stroganoff och ris till kvällsmat men jag stack när Dick kom hem..skulle på träning så jag käkade efter träningen istället. Träningen var bra..Pump är riktigt gött! Känns i hela kroppen. Och Charlotte är en riktigt bra instruktör.

Har kommit på en idé till tårtan till Mollys 1-års kalas. Ska försöka att ge mig på att göra.....Barbapappa..haha :) Kan la inte vara så svårt..han har ju en ganska lätt figur och det e väl bara till att skära ut från sockerkaksbottnar och fylla han med lite gott mojs och sen på med rosa marsipan? Haha..jag som inte e ett stort fan av att baka..kommer nog stå där och svära över att jag sa att det kan väl inte vara så svårt :) Sen blir det nog lakritssnöre som ögon m.m Maten är inte riktigt utfunderad än..men det kommer. Har hittat en present till som vi ska skicka efter..hihi det är så sött..visar bild sen.

Nä nu kallar loppelådan. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0