Sista refrängen

Nu är min föräldraledighet inne på sista refrängen. På måndag börjar jag att jobba igen. Samtidigt som jag tycker att det ska bli kul att börja jobba så har jag och Molly haft en helt underbar tid hemma tillsammans som jag kommer att sakna. Men jag är glad att Dick ska vara hemma och få njuta tillsammans med Molly nu. Han kommer kanske att få se hennes första steg men samtidigt har jag ju fått se så många saker för första gången så nu är det hans tur att ta del av kakan.

I onsdags var vi på sång & rytmiken, mysigt som vanligt. Ryktet har verkligen spridit sig, mycket folk där nu. Men det är ju bara roligt! Efter det så gjorde vi inte så mycket men på kvällen åkte vi upp till Wille för han fyllde 1 år! Han fick en tröja från Esprit samt strumpor av oss. Det blev uppskattat, roligt! Vi fick även god mat hos Wille och hans föräldrar.

I går städade vi lite och sen hann vi med två promenader på eftermiddagen. Vid kvart i fem gick vi ner till Sjöö's och fick kika på Sara och Stefans söta lilla Inez som föddes den 25/10. Gudomligt söt! Man fattar inte att ens eget barn har varit så litet..känns så avlägset. Lämnade även lite av Mollys minsta kläder som de fick låna. Sen beställde vi och familjen Sjöö pizza. Gott var det!

Nu har Molly precis vaknat från sin förmiddagsnap..glad som en speleman var hon och bara låg och traggade inne i sängen. När jag kom in så for hon upp och hoppade och studsade och tjoade, då smälter mammahjärtat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0