Singalong

Idag var det dags för babysång igen. Trevligt trevligt och Molly var lite mindre busig denna gången så mammsen behövde inte springa efter henne HELA tiden. Wiggo var så söt när vi sjöng hejdå sångerna, då la han sig med huvudet i Mollys knä..sött!

Efter sången så åkte jag ut till pappa..där fick Molly lunch och sen sov hon en runda..vägrade somna först men sen la jag ner ett jättestort gosedjur till henne..då la hon sig med huvudet på den och somnade direkt :)

När hon vaknade körde vi till spardagarna på banken i Röke. Molly tyckte först att det var helt knasigt att mormor var där med en massa okänt folk men sen kastade hon sig över till mormors famn. Sur som ett bi blev loppan när jag skulle in i bankfacket och hon fick sitta och titta på mormor genom en glasdörr. Men sen fick hon lite tårta och då blev vi glada igen. Brydde sig inte alls om att jag satt och drack kaffe i ett rum utan hon knatade iväg ut ur rummet och ut i banklokalen och visst klarade hon av att snoka upp mormor där i ena hörnet. Hon fick välja ett gosedjur och det blev en liten apa som var gosig att kela med.

Det lilla arga (och ledsna) biet kom fram igen när vi skulle åka hem. T o m några tårar kunde pressas fram. Men hon blev glad igen i bilen när hon fick kela med apan. Dock fick jag en jäkla smäll av bildörren när jag skulle stänga den, fick kanten mitt på kindbenet och det gjorde så ont att det snurrade till i huvudet. Är svullen, har ett litet skrapsår och känner mig som om jag fått värsta käftsmällen. Men så kan det va!

Körde hem till morfar igen och där blev det många skratt från loppan. Körde hem framåt kvällen och efter lite busande hemma så slocknade hon som en stock i sängen..somnade nästan när hon fick vällingen.

Såg detta när jag kollade hur vädret skulle bli. Snö..på fredag?? Galet!

Nu väntar sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Aj aj aj inte bra när bilen ger sig på en....kommer nog att få ett fett blåmärke! Yehaaaaaa åka pulka på fredag....

2009-10-14 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0