Molly 1 år

Idag är det Molly födelsedag. Dagen startade med att hon fick välling och när jag skulle ge henne den upptäckte jag att hon hade en bajsblöja..så det var bara till att gå och byta den. Sen åt hon upp vällingen och sen sjöng jag och Dick för henne samt att hon fick presenterna från oss. När vi hade sjungit klart så tittade hon på oss och klappade händerna :) Presenterna var väl sådär roliga inslagna..snöret var roligast. Men när hon fick upp besticken som ser ut som lastbilar m.m så brummade hon och tyckte att de var jätteroliga. När Dick hade gett sig av till jobbet så blåste vi (läs jag) upp ballonger och hängde dem på ytterdörren. Resten av dagen innan det anlände lite folk så städade vi och bakade äppelkaka.

Vid 15 anlände Elin och Wiggo och vid 15:45 kom Thesse och Wille. Vi käkade äppelkaka och kidsen busade. Molly fick en jättefin lila mössa från Nova Star av Wille. Familjens Sjöös present får hon på söndag :) Sen vid 17:45 kom Marie T och Marie E-R med en present till Molly. En mjukis-Barbapapa. Oj vad hon gillade den! Pussade och kramade den och busade med den hela kvällen. Sen vid 18:15 kom mamma och pappa. Pappa hade bakat äppelpaj, gott tyckte vi alla inklusive Molly! Av mamma och pappa fick hon en fåtölj som är som en stor björn och så kan man ställa den i olika lägen. Är från ikea. Den gillade hon också jättemycket..gosade och klättrade på den. Sen när mamma och pappa hade kört så var det välling och sen sängen, hon somnade direkt.

Har försökt att ladda upp bilder från 1 års dagen men det funkade inte..så de får laddas upp imorrn..

Har glömt att berätta av vi gjorde igår. Var ju i Finja på 1 års kalas för Henning. Var skoj och av Molly och Wille fick han en tröja från Esprit.

Nä nu ska jag lägga mig. Imorrn är det full rulle hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0