Lycka dag 2

Idag står lyckan för att Molly käkade en hel burk mat till middag. Spagetti med tomat och mozzarella gick tydligen hem idag. Får se ikväll om hon äter maten då. I eftermiddag har hon ätit 1 yoggi, ½ macka och några bitar äpple så idag har än så länge varit en bra dag. Ringde BVC imorse och hon sa att det troligtvis har att göra med förkylningsviruset (att hon inte ätit) och att vi ska köra på med maten hon vill ha..vill hon äta välling och macka nu i några dagar så får hon göra det. Så vi kör på på det.

Hon smakade på en klyfta satsumas också..oj vad hon skynklade ihop hela ansiktet..ingen höjdare så den hamnade på golvet..men jag kan väl erkänna att de var väldigt sura..var till och med så jag skrynklade ansiket. Igår fick hon hallon av sin morfar och det var toppen! När hon hade ätiti upp dem så vände hon sig om och pekade på kylskåpet men tyvärr fanns där inte fler.

Igår var jag inom Kapphal en minirunda..var där typ 17:50 och de stänger ju 18:00. Köpte de där jeansen som jag pratat om till Molly..baggyjeans med mudd där nere så de kan hon ha ett tag. Var ju 25% på alla byxor så 130:- kostade de. Såg även ett par såå coola stuprörsjeans..men de fick inte följa med hem...denna gången.

Nä nu ska jag in i duschen och vaska av mig..ska ner till familjen Sjöö ikväll på lite middag så då får man ju vara fin och lukta gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0