Läste lite bloggar

Tänkte att innan jag lägger mig ska jag läsa igenom lite bloggar som jag missat i helgen. Läste på Vimmelmammans blogg att hon hade beställt en pall till sin son Lennox..den var ju bara så fin. Kostar dock 1095:- + 100:- i frakt men de var ju bara så söta. Är ett företag som heter Bonde of Sweden som tillverkar dem. En sån pall med Molly i röd text och stjärnor på sidorna..mmm..man kan ju få drömma lite :)


sdfdsfs

På deras hemsida kan man se den i andra vinklar. Bilden är lånad från Bonde of Sweden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har oxå sett dem pallarna, helt bedårande!

Vad skönt att lilla loppan har bestämt sig för att äta, tänk om jag hade haft sådana problem!! Hihi!

Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0