Kalasande hela helgen

Hade börjat att skriva inlägget igår..men så blev jag så trött så jag la mig lite på soffan..och somnade såklart så Dick fick väcka mig innan han skulle lägga sig.

Nu är allt kalasande över iallafall. I lördags var det barnkalas för Molly och Wille. Många barn och föräldrar men mysigt var det. Vi bjöd på frallor med tillbehör samt tårta som Thesses syster Camilla hade gjort. Mkt gott!! Molly fick en klänning från Geggamoja samt klämmor och hårsnoddar av sina kompisar. På kvällen fixade jag Mollys tårta som vi skulle ha på söndagen.


Ja på söndagen var det dags för Mollys 1 års kalas. Det bjöds på smörgåstårta som Dicks mamma och syster hade fixat, en Barbapapa tårta som jag hade gjort och lite dricka till det. Molly fick jättefina presenter bland annat trummor, guitarr, byxor, pyjamas, mössa, duplo lego. Vi var ganska många så det blev hotty hotty!



Har glömt att skriva vad vi pysslade med i fredags. Då var det först öppna förskolan mellan 9-11, sen stack vi in till Marie E-R för lite fika, därifrån vidare ner på stan och köpa present till Wille och sen när jag kom hem så gick vi ner till Sjöö's för lite pizza innan vi gick till hockeyn. Tyringe vann med 12-0 mot Osby. Gött!!

Igår gjorde vi inte mycket. Busade med Mollys nya grejer och sen gick vi ner till Unge. Molly huliganiserade runt där och jag köpte en rosa tröja med en uggla på samt ett par bruna manchestertights till henne. På kvällen käkade vi biffar med mozarella i, kokta morötter samt potatismos..Molly tyckte att det var sådär.

Idag lämnade jag Molly hos pappa vid 9:20 och sen stack jag in till stan. Klippte mig hos Erika på Rockee. När Molly sen hade käkat så åkte vi till Marie T för en fika och sen åkte vi alla ner till Unge där Molly och Wiggo röjde rundor :) Köpte inget denna gången..men där finns mycket fint!



En bild på de söta och fina tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0