Härligt höstväder

Vilket underbart höstväder det har varit idag! Vi packade in oss i förmiddags i bilen och åkte ut till Lucas i Svenstorp. Köpte med oss frallor och så hade Lucas fixat lite mumsigt pålägg. Gott och Molly käkade som bara den. Sen tog vi en promenix neråt sjön och Dick fotade Lucas för några bilder som ska vara på hans hemsida. Sen när vi kom tillbaka till stugan så drack vi varm choklad och kollade på bilderna.

Efter det körde vi till Rya en sväng och hängde där. När Molly hade käkat hade hon mat i håret så vi tappade upp ett bad till henne men skulle hon bada? Icke! Gallskrek och ville inte så det blev ett snabb snabb snabb bad. Sen var hon lite grinig ett tag..var nog varm. Men när vi tog av henne tröja och byxor så att hon bara hade blöja och en kortärmad tröja på sig då blev det fart på henne och var sådär tokig som bara Molly kan vara :)

Hade huvudvärk igår eftermiddag och kväll..skulle egentligen varit iväg på party hos Thesses syster men fick hoppa det..låg på soffan och slötittade på Idol istället och när Idol var slut somnade jag..Dick fick väcka mig när han skulle lägga sig och då hade jag fortfarande huvudvärk men imorse var den borta..skönt det! Har knappt aldrig huvudvärk men när jag väl har känner jag mig risig..blää.

Imorrn ska vi ta oss ner till Sjöö's vid lunch..ska träffa Lollo och Erik som är hemma från El Stockholmo! Skoj att ses..var toklängesedan!!

Nä nu blir det nog sängen snart..är trött..och tänker på att jag ska börja jobba på måndag..vilken omställning det kommer att bli. Dock är man ju van att vakna i tid men att vara borta från Molly hela dan och vara med människor som man inte har barnsnack med..det är ju man inte van vid! Men det säkert det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0