Fin dag

Igår var det vattengympa och denna gången var det mycket jobbigare. Så det blir vattengympa även fortsättningsvis. Skoj!

Idag har dagen bara erbjudit slappande och busande. Molly är en riktig toka just nu och hittar på en massa bus. Det är verkligen Molly-bus! Och hon har blivit en riktig klätterunge, klättrar på allt och är totalt orädd. Maten funkar kanon just nu, skönt. Hon äter jättebra med sin gaffel..roligt att sticka den i maten och upptäcka att den faktiskt följde med upp! Var även ute på en promenix idag, superhärligt väder!

Imorse tittade vi dock på Disney Playhouse på tv..var ett program som hette Chuggington som handlade om tåg. Det var roligt att kolla på tyckte Molly..och jag :)

Bilden är lånad från Popart.

 

Nä nu har jag kollat klart både på Ugly Betty och Desperate Housewives så nu ska jag gå och lägga mig. Natti!

Update: Glömde ju att skriva att idag har jag varit föräldraledig i exakt 1 år. Gick hem 2008-10-13. Hade ju tänkt gå två veckor innan loppan skulle födas. Var uträknad till den 27:e men så den 19:e gick vattnet och sen kom hon den 22:e. SÅ kan det gå :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du tiden går fort och den gör bara fortare och fortare tur att man inte blir äldre och äldre ha ha skönt att höra att det där klättrandet och orädda finns i Mollys gener åsså.....snart kalajs loppan som blir lus....kram

2009-10-13 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0