Blåsigt värre

Oj vad det blåser här. Är ju halv (eller hel) storm. Har ju blåste sen igår..så nu är man lite trött på det.

I fredags var vi på middag hos Sjöö's även Thesse och Wille var där. Trevligt och god mat! Slappade bara och tittade på Idol.

I lördags låg vi och drog oss ett tag medans Molly röjde i våra sängar..slängde leksaker på oss och busade rundor. Sen kollade vi på Narnia..Prins Caspian..den gick på tv1000..var helt ok. Körde vid 14-tiden ut till mamma och pappa och pratade lite med dem. Vi skulle egentligen var på inflyttningsfest i Helsingborg hos Leo och Emely. Men eftersom Molly har kladdat så mycket med maten samt att hon var lite rosslig så kändes det inte ok att lämna bort henne. Dessutom har jag varit krasslig i veckan så jag var lite seg. Vi åkte in till Marie och Ante och käkade middag. Var nog säsongens sista grillning..mmm så gott det var!

Idag vaknade Molly 6:15 och ville ha välling så det var bara till att upp och fixa det..men när hon var klar så gav hon mig flaskan och borrade ner sig i kudden och somnade om mellan oss så vi fick sova i 2 timmar till innan hon bestämde sig för att gasta dä dä däää i mitt öra :) Då var det till att upp och fixa frukost. Åt mackor med rökt makrill på..det är gott..gillar ju inte fisk så mycket men det är en fisk jag gillar iallafall. Var ju riktigt pisseväder idag så vi åkte till mamma och pappa men det klarnade faktiskt så vi fick till en promenad som dock var blåsig. Hade tänkt kolla på innebandy idag men den började kl 12..men Molly sov och sen skulle hon ju käka lunch då så den tiden var inte så bra idag..synd..hade varit skoj att kolla.

Har varit full aktivitet på Kuran nu sen i fredags till ikväll. Orientering och fullt av folk överallt. Men det är ju skoj att det händer något i lilla Tyringe.

Nä nu är jag trött..ska krypa ner under täcket och kolla lite på tv och lyssna på blåsten. Satte igång alla elementen här på högre värme nu..var kallt i lägenheten när vi kom hem..kanske inte så konstigt när det blåser så här och de har ju varit på väldigt låg värme nu under sommaren. Men nu behövs det värmas upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0