Äppelpaj

Idag städas det här, Molly vaknade 07:50 och sen dess har vi varit uppe och städat. Molly älskar dammsugare..skrattar och sitter och klappar när man börjar dammsuga och sen klänger hon på den och klappar den. Hoppas att kärleken till dammsugaren håller i sig till äldre år så att hon kan börja använda den också :)

Jag ska iväg på konstvandring samt ut och äta med min avdelning på jobbet idag. Det börjar redan kl 16:00 och Dick jobbar ju till 17:00 så där behövde vi lite barnpassning så Mollys morfar kommer hit. Jag och Molly har bakat en äppelpaj till honom. Hade egentligen tänkt göra denna men så såg jag att vi inte hade några ägg hemma så då fick det bli vanlig äppelpaj men jag tillsatte malda kardemummakärnor och lemoncurd i smeten..får se hur det blir :)

Idag ska kläderna från Gangstar komma. Spännande! Kommer knappt ihåg vad jag köpte :)

Nu är det forsatt städning som gäller.

Äppelpajen blev precis färdig och det luktar mumma :) (kardemumma..hihi..rolig jag var va? ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0