Trötta ögon

Idag är det trötta ögon..har suttit halva dan med att lägga in info om sökande till en tjänst som planhandläggare hos oss i ett word-dokument. Tills sist blir man ju helt snurrig! Annars har det varit rätt lugnt på jobbet idag..

Kollar runt på julklappar till Molly..lutar åt en hopphäst och nån leksak kanske...får se. Såg lite skojiga grejer i toys r us-katalogen.

Tänk vad tiden går snabbt..redan onsdag imorrn och då har man jobbat 1½ vecka..helt sjukt! Dagarna bara flyger iväg..snart e väl Molly 15!

Molly har börjat att släppa ena handen nu när man går med henne..hon var överlycklig när jag kom hem och hon och Dick skulle visa det. Sken som en sol! Hon har har ätit jättebra nu de senaste dagarna. Igår käkade hon köttbullar, potatis, brunsås och kokta grönsaker..riktigt gott tyckte hon! Och idag mumsade hon i sig 3 falukorvs bitar, ett gäng stuvade makaroner och grönsaker. Får se vad pappsen lagar imorrn. Jag har lyx här hemma nu..maten klar..fixar och donar i lägenheten. Skönt att slippa allt sånt på kvällen..men i januari är det andra bullar när loppan ska in på dagis.

Nä nu ska jag i säng. Molly vaknade halv fyra inatt och skulle ha välling..Dick firrade och sen somnade hon i våra sängar..när min klocka ringde 06:10 så sov hon fortfarande hos oss..Dick lyfte över henne och sen hade hon sovit till åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0