Ska det vara så j*kla svårt??

Ja precis..ska det vara så jäkla svårt att ta på sig en reflex? Våndas varje dag när jag ska köra till och från jobbet i dessa mörka och regniga tider..rätt som det är går det bara ut en människa ut på övergångsstället utan reflexer. Nä fy..på med reflexer säger jag bara..billig livförsäkring!

Imorrn är det äntligen dags att se New Moon..åhh vad jag har längtat! Kommer säkert att bli helt frälst och längta ihjäl mig till film nr 3..som kommer 30:e juni 2010..låååång väntan! Vill även se 2012..den verkar också bra. Molly ska vara hos sin mormor och morfar under tiden vi är på bion..blir hon nog hur glad som helst av att träffa dem.

Molly är så rolig nu..har börjat att härma en jättemycket. Säger man hur låter ugglan så säger hon hohohoho..ser hon en annan fågel säger hon också hohohoho..hehe. Lejon kan hon också..grrrrr! Idag trillade hon nerför sängen..hon skulle sätta sig ner och hade inte riktigt koll på att hon var så nära kanten..fick precis tag i hennes ben och som tur var så låg det kuddar nedanför sängen så hon hamnade på dem..blev mest rädd. Annars är hon jätteförsiktig när hon är i sängen och klarar galant av att både gå ner och upp. Soffan kan hon också (med lite möda) ta sig upp i. Häromdagen när jag kom hem så kom Dick gående med henne, höll henne i ena handen och när hon kom fram till mig kastade hon sig runt halsen på mig och kramades...då smälter mamma-hjärtat.

Tänderna har börjat att poppa upp i en rasande fart i lilla Molly-munnen. Inatt var hon lite gnällig..var nog för att en tand hade poppat upp..fanns inte där igår..imorse var den där. 3 tänder uppe och två nere..men man ser att fler kommer inom det närmsta. Har fått tid för vaccination på henne också..7 december är det dags.

Nä nu ska jag ta en kopp te och slappa lite i soffan. Imorrn är det utbildning 9-16 och sen bio 18:30.

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0