Anna rekommenderar

Kom precis på att jag har tänkt rekommendera tre saker..

Den ena grejen är ett wax som heter TIGI Bed Head Hook-Up Mousse Wax. Det är en mousse-wax som passar iallafall mitt tjocka och bångstyriga hår perfekt! Det ger lockarna hållbar form och man behöver inte ta alls mycket för att det ska funka. Perfa!

 

Den andra grejen som jag vill rekommender är en toppenbra hemsida där jag alltid beställer mina hårprodukter. Den heter Lyko.se. De har ofta bra kampanjer och har många märken. De har fraktfritt över 300:- och är supersnabba med sina leveranser och om paketet inte är alltför stort får man det hem i brevlådan! Jättebra! Oftast har jag fått produkterna dan efter att jag har beställt.

Det tredje jag vill rekommendera är också det en hemsida eller rättare sagt en blogg. Hon som har bloggen vann kladdkake-SM iår och har en massa bra recept på sidan med blider och så. Min goda sida heter bloggen.

NU är det natti natti!


Kommentarer
Postat av: Thesse

Perfekt med lite tips =)

2009-11-07 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0