3:e dan

Nu har jag jobbat 3 dagar, känns jättebra faktiskt. Dagarna går så fort! Sen hinner man med bus och mys på kvällarna. Maten har varit klar varje dag man kommit hem..hehe. Igår bjöds det på hemmagjorda hamburgare vilket inte var Mollys favorit mat..och idag bjöds det på fiskburgare från fiskbilen, pressad potatis, kokta grönsaker och romsås. Det var desto godare tyckte Molly. Imorrn får de käka själva för då ska jag ut med min avdelning på jobbet och först bowla på Zuperbowl och sen käka där också. Dock så måste jag köra så det bli inget alkoholintag för min del. Ska bli skoj att bowla! Hade först tänkt gå till Harry's och göra den dära musikquizzen och sen käka där men där skulle vara whiskeyprovning så det gick inte. Får bli en annan gång.

Molly har varit superduktig med att somna på kvällarna nu..kan kanske bero på att hon knappt sover något alls på dan. När jag var hemma kunde hon sova i 1½ timme men nu har hon bara sovit typ 20-40 min om dagarna..busar med pappa tror jag :) Men hon är pigg och glad på kvällarna så hon kanske inte behöver så mycket sömn. Inatt sov hon från 19:00-06:30 utan att vakna en enda gång.

Bjussar på några bilder på vår lilla sötnos.






Bild nr 1 och 4 har Dick tagit, bild nr 2 och 3 har jag tagit och bild nr 5 har Helena tagit. Ne nu är det dags att sova..fast första föna håret sen jag duschade..annars kommer det se ut som ett stort fågelbo imorrn när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0