Hittade en klänning

Igår vann jag budgivningen på ebay på en klänning. Kommer att bli perfekt om den passar..annars får jag sälja den på tradera och fortsätta letandet.


Hoppas hoppas att den passar!! Kan verkligen rekommendera att kolla på ebay..jag handlade på www.ebay.co.uk Det är ju Storbritannien och där är det ingen tull på kläderna..det är det från USA. Jag betalade inkl frakt för denna klänningen 336:-

Igår var vi hemma hos MIa, Noah och Tuva. Var mycket trevligt och mysigt! Så himlans god frukost fick vi...Mia är så piffig! Molly var dock inte sig själv...hon hade vaknat på natten och bara skrek och grät i typ 1 ½ timme..gick inte att trösta henne. Fick ge henne välling och det lugnade nog lite så efter 10 min då somnade hon. Hos Mia kände jag att hon blev varm så hon fick alvedon och på eftermiddagen var hon tokgnällig. På kvällen blev det lite bättre..flinade och höll på. Men jag röstar på att det är tänder på g..hon fick ett rån idag och det tog hon och gned mot tandköttet så hon nästan skakade. Ser nästan ut som om där är nåt..tycker att det är svårt att se..den där tungan är ju ivägen hela tiden :)

Idag var vi ute och gick en promenad..gick inom Matlusten och där charmade hon kassörskerna..Katta är hon väldigt glad i..flinade som som en tok åt henne. Ikväll var jag på Pump..var skönt..synd att det ska vara på måndagar nu istället..får se om vi tar upp simningen igen kanske? Var ju ett tag sedan nu.

Nä nu är det nattedags! Nattnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GOSH vikken underbar klänning!! Vill haaaa! Du kommer bli ashet i den vissla Förväntar mig foto från den dära festen på er alla! Puss

2009-05-08 @ 10:35:33
Postat av: Linda

Snygg klänning!

Kommer bli jätterbra!

Ha en mysig helg.



Kram

Linda

2009-05-08 @ 17:12:04
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com
Postat av: Linda

Snygg klänning!

Kommer bli jätterbra!

Ha en mysig helg.



Kram

Linda

2009-05-08 @ 17:13:48
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja så bra att du med hittat ebay, man blir som tokig när man sitter där och budar men man kan verkligen göra kanonfynd. Klänningen är ursnygg, vilken rockabilly pingla du blir.

Kram Sys

2009-05-10 @ 21:54:15
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, måste spana in den sidan -är på klänningsjakt...;.))

2009-05-11 @ 23:23:03
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna

Skoj att ni gillade klänningen :)



Jenny: Klart bilder kommer :)

Mamma Melissa: Ja kolla där..du hittar säkert nåt fint :)

2009-05-12 @ 00:12:18
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0