Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag bloggade..bättring på det!

Fick klänningen nu i veckan..passade inte..mitt problemområde är boobisarna...de fick liksom inte plats...tyget var inte stretchigt..alls. Så det blir till att sälja på Tradera. Har hittat en annan fin klänning som jag nog ska lägga ett bud på..en pinup-klänning..svart och vit randig vid bobbisarna och sen helsvart resten och en söt röd rosett vid midjan typ. Lägger in en bild nån annan dag.

Idah tog jag och Molly på oss promenerarskorna och gick ut till pappa och hälsade på. Perfekt promenad! Ikväll var vi hos Roger och Wiggo och käkade lite. Frun i huset var på andra uppdrag.

Imorrn bär det av till Göteborg. Ska kolla på när Jenny, Chrille, Krille, Marlene, Sofie och Roger springer Göteborgsvaret. Ska bli riktigt skoj! Vi våldgästar Jenny och Chrille så vi stannar tills på söndag. Helgen kommer troligtvis att innebära bus, vin- och sangriadrickande, mys och massa promenixande.

Nä nu är klockan laaaaate! Ska upp i tid imorrn.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0