Enter sandman

Ligger just nu och lyssnar på Metallicas Enter sandman..Dick spelar Guitar Hero Metallica. När jag var gravid och nån månad efter kunde jag inte med det spelet..blev illamående och höll på att kräka så fort jag hörde introt till det. Dick fick spela när jag hade gått och lagt mig och inte hörde det..knasigt!! Tokigt hur mycket som håller i sig även efter graviditeten..vissa dofter klarar jag fortfarande inte av..och vissa morrnar kan jag verkligen tänka mig tillbaka (inte på ett bra sätt) hur illa jag mådde på morrnarna och hur jag fick kämpa för att inte spy. Men det är så det är..bara till att genomlida..man har ju fått sin belöning i form av en liten loppa :)

Nu ikväll var Wiggo och Roger på besök..kidsen busade och vi drack lite rödvin. Är supertrött nu så snart ska jag hoppa ner i sängen. Ska ju ut och gå när Molly vaknat imorrn och fått välling. Hela familjen ska ut och trippa. Har bestämt det att lördagsmorgonen går vi alla tre en runda och sen köper vi med oss frallor och mysfrukost hem. Får hoppas att hon vaknar lite senare än idag..05:46 stod klockan på. Hon vaknar ju oftast mellan 07:00 och 08:00 annars men så är det väl..när man väl kommit in i en rytm så ändras det.

Igår var vi på Cats och hade överraskningsmiddag för Thesse som ska gifta sig nästa lördag med sin Jocke. Det var vi mammor som överraskade henne och oh my god vad överraskad (läs rädd) hon blev. Vi hade lurat in henne till Louise där hon trodde att hon skulle äta mysmiddag men icke..vi gömde oss i tvättstugan och så sa Louise att Thesse var tvungen att kolla på en sak därute och när hon öppnade dörren stod vi där och hon skrek rakt ut så rädd hon blev och söte Wille blev lika rädd han stackaren. Louise passade Wille och vi andra stack in till Cats med Thesse och så roligt vi hade! Skrattade typ hela tiden..härligt gäng! God mat var det också. Tiden bara sprang iväg så strax efter 23 kom vi därifrån. Önskar er all lycka i framtiden vännen!

Nä nu ska jag sussa..imorn ska vi träffa Anna och Daniel..ska bli superskoj..var evigheter sedan!!! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0