Vart tog det fina vårvädret vägen??

Så tradigt väder det är nu..regn och blåst! Det var ju så fint innan och man hade fått rediga vårkänslor och så blir det så här...trist!!

Igår var det babysim som vanligt. Fast det var inte som vanligt egentligen, kidsen fick prova att ha flytväst på sig samt att bada med blöja och pyjamas. Shit vad tung blöjan blir!! Man tycker att den är full på morgonen men det får plats mycket mer i den kan man säga..

Efter det var det dags för traditionella lunchen med fam Sjöö. Gott! Sen kollade vi på en film..Bedtime stories hette den. Var inte riktigt som jag hade tänkt mig men helt ok ändå. Blev inbjudna till att stanna kvar tills på kvällen då Erica, Anders, Ulrika och Ola också kom ner till fam Sjöö. Beställde lite mat och spelade först ett spel och sen Chicago..Elin vann..grattis!! :) Jag fick fyrtal på given..tyckte jag var ganska bra iallafall :) Blev verkligen en heldag på Sälsbökevägen, men trevligt var det! Loppan och Wiggo busade som vanligt..sötnosar!

Idag gick vi upp vid strax innan 09:00 och loppan fick gröt. Efter ett tag somnade hon om i resesängen i vardagsrummet och vi städade här. Vid 12-tiden kom Dicks mamma och hans syster Jonna. Käkade frallor och sen gick vi ut och promenixade en runda. Skönt att ut och röra på sig lite..har ju inte blivit så mycket av den varan nu i veckan så man har varit förkyld. Satt och pratade lite och de gosade med Molly och sen fixade jag spaghetti och köttfärssås. Vid 17 körde de hemåt blekinge igen och då körde vi ut till mamma och pappa för att hämta Mollys snuttekanin som hade glömts hos kusinerna i Laholm. Mamma hämtade pappa där uppe igår efter att han hade varit där i några dagar så då skickades snutten med hem. Loppan fick även två paket från Villervalla . Det ena var från moster Helena, en flerfärgad randig kortärmad klänning och det andra var från Anders och Madde, en svart- och vitrandig kortärmad body med röda kanter. Båda var superfina! Tack så jättemycket!!

Nu ligger hela familjen Nordstrom/Selander i vår säng..Molly har fått ligga här nu när hon har varit lite krasslig för nappen har ju flugit ut titt som tätt och sen ligger båda katterna här också. Ja och Dick ligger ju såklart här också :) De andra sover så det är väl bäst att jag också gör det snart..klockan är ju muchos! Ska upp på mamma-barn gympa imorrn..ska ta det lite lugnt för jag är fortfarande lite hes..men jag måste röra på mig!! Nu är det nya tag som gäller!

Attans..nu börjar CSI på tv..aja orkar nog inte se hela..får väl sätta tv:n på timer och somna till det. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för det! Åsså bor vi inte på sälsbökevägen utan på skälsbökevägen, haha!!

2009-03-23 @ 14:53:49
Postat av: Anna

Haha så tokigt det kan bli :) Var lite trött när jag skrev det :)

2009-03-23 @ 15:02:22
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0