Välkommen ny vecka!

Då var det ny vecka och nya tag. Var på mamma-barn gympan imorse..skönt att äntligen få röra på sig lite. Fast jag pallade inte ta i alltför mycket.kändes att man varit förkyld. Käkade lunch när jag kom hem och sen slappade jag och Molly ända tills Dick kom hem vid halv sex.

Var skönt för hon var rätt busig inatt..ammade henne några gånger..hon brukar ju inte vakna förrens typ vid 07:00 och vilja ha mat. Och nu har hon börjat att fjanta med ersättningen också, vill inte alls ha den. Idag fick hon 5-månaders puré för första gången, det var grönsaker med kalvkött. Helt ok tyckte hon.

Imorgon ska vi till BVC kl 10:00..vägning och mätning samt vaccinering. Håller tummarna för att hon har gått upp en del nu..fast det ser det verkligen ut som om hon har gjort nu. Är en månad sen vi var där sist så kan hon ha gått upp ca 500 g tro? Hon har nog växt en del på längden också. Spännande ska det bli iallafall.

Imorrn kväll ska Molly vara hos sin mormor och morfar. Jag ska iväg med jobbet på inspark för en ny medarbetare och Dick ska träna innebandy. Vi ska till Zuperbowl och käka och bowla. Ska bli riktigt skoj! Hoppas att det går bra med barnpassningen..var lite sådär med att lämna bort henne eftersom hon fått vaccinationen på morgonen men mamma trodde att det skulle gå bra ändå. Förra gången fick hon ingen feber men det kan ju vara annorlunda denna gången.

Nä nu ska jag snart stänga igen locket på datorn..vi gick och la oss vid kvart i nio idag..haha var  väldigt länge sedan man kom i säng vid den tiden. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0