Trötter

..är jag idag. Molly har börjat att vakna lite på nätterna för att käka och det är man ju inte van vid nu..får se om det håller i sig.

Idag var det dags för bvc kl 10:00. Var vägning, mätning samt vaccination. Molly väger nu 6000 g är 62 cm lång och vaccinationen gick bra..hon gnydde lite vid första sticket men vid andra blev hon rätt ledsen en liten stund sen lugnade hon sig. Men så fort bvc-Anna närmade sig henne så blev hon ledsen men de blev kompisar igen när Anna busade lite med henne på skötbordet.

Efter bvc så mötte Elin och Wiggo upp oss där så traskade vi i samlad trupp till Nappe där det var lagerrensning pga ägarbyte. Var fullt med barnvagnar utanför och fullt med folk därinne. Jag shoppade en klänning till loppan för 45:-..härligt pris!

Gick sen hem och käkade lunch, gjorde vid mig och åkte till Rya. Mollys mormor och morfar skulle vara barnvakter till loppipoppan för mammsen skulle in till Zuperbowl och bowla och käka med sitt jobb och pappsen skulle träna innebandy. Det hade gått bra att passa henne, hon hade tokat sig som bara den på skötbordet..hade gjort sina glädjetjut så mormor och morfar nästan fick ont i öronen. Jag hade trevligt inne på Zuperbowl..var skoj att bowla..gick faktiskt hyfsat också. Käkade sen spareribs, klyftpotatis, coleslaw och nån svart sås. Var helt ok! Var skoj att träffa sina kollegor lite, var ju längesedan nu.

Nu är det sovdags..ska upp imorrn på babysång/rytmik som börjar kl 10:00. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0