Trevlig dag i Laholmia

Idag har jag, Elin, Molly och Wiggo varit utomsockens. Packade in alla grejer och drog till Laholm. Där bor syster med familj. Var mycket trevligt och vi fick mumsig (haha!) lunch :) Tacopaj sitter aldrig fel. Vid 14:30-tiden gick vi och hämtade Hannes och Harry på förskolan. De var så duktig när vi gick hem, kunde hela vägen själva. Jag är väldigt imponerad av dem och de visste att man skulle stanna och kolla så inga bilar kom m.m. Och Charlie var så snäll och duktig i vagnen också. Gillar Harrys namn på Wiggo...Wimmo :) Så sött!

Skulle hem vid senast 16 eftersom Elin skulle ha pumpen kl 18. Tjohoo vi e så förvirrade..kl 16:15 började vi packa ut grejerna..och vi fick inte in vagnarna..kunde inte fatta hur vi hade fått in dem på vägen dit..lyckades även knäcka en plastgrej till låsningen av hjulen på Mollys vagn och tillsist fick vi in vagnarna. Kidsen var rätt trött på oss vid det laget..fast sen så var de snälla på vägen hem. Började snöa rätt mycket..trodde att Kung Bore hade gått och lagt sig och att våren var på väg..men icke! Hann hem till 17:30 så då var det bara för Elin att snabbt in och iväg till pumpen.

Jag och Molly körde och hämtade pappsen och så körde vi till mina föräldrar..limmade vagnen ( ska dock ringa Briobutiken och kolla om man kan firra en ny del)..så nu ligger den på torkning där..skulle visst torka i 24 timmar.

Nu ligger både Molly och hennes pappsi och sussar. Jag ska snart göra dem sällskap..imorrn ska vi ingenstanns förrens kl 15..eller ja det är bara jag som ska iväg då. Ska klippa mig på Rockee och sen ska jag köpa mig ett par nya strumpbyxor..mina andra e sönder och vill kunna ha mina slappeklänningar.

Hade kommit ett paket med posten idag som ska bli present..ska fixa det imorrn så det är klart. Blir nog bra..tror jag.

Nu är det sleeping-time. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0