Stel nacke

Isch jag har fått ont i nacken..vet inte om jag har legat konstigt under natten eller om det är efter simningen..ont gör det iallafall och jag hoppas att det har fösrvunnit tills imorrn.

Idag blev det ingen styrketräning..blev promenix med Elin, Roger och Wiggo istället. Var skönt det med och kanske bra för min nacke att det inte blev styrketräning.

Idag har Molly sovit lite halvkasst..hoppas att hon sover bra inatt.

Imorrn är det babysim..ska bli skoj. Sen är det lunch hemma hos oss som vanligt efter babysimmet..bjuder på baconpannkaka med stuvad spenat till. Mumsigt! På kvällen har vi inget planerat. Ska nog försöka fixa till bloggen imorrn eller på söndag så den blir som jag vill ha den.

Nä vilket litet inlägg det blev idag..aja så kan det gå. Nu ska jag sova. Syrran glöm inte att ta bild på klänningen (och dig såklart)..vill gärna se den ju :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0