Sleten

Oj vad sleten jag är i armarna efter mamma-barn gympan idag. Var riktigt jobbigt idag..men så skönt efteråt. Elin kör hårt med oss :)

Tradigt väder var det när vi gick hem från gympan...typ snöblandat regn...kasst! Nu vill man ju ha vår!

Jag och Elin bestämde oss för att gå på vuxen-barn idag så det vara bara till att hem, duscha, käka, ge Molly mat, göra sig iordning och ner dit. Var trevligt..e roligt att träffa lite folk som man inte träffar annars. Molly var på toppen humör ända tills vi skulle fika..då ville hon inte ligga på filten hos Wiggo och Maja. Tog upp henne och så somnade hon i min famn ganska snabbt..så hon var en liten tröttis.

När vi kom hem fick hon mat igen och sen somnade hon i sitt babygym. Hon sov när Dick kom hem och precis innan vi skulle käka vaknade hon..en klassiker :) Hon satt med i sin stol när vi åt..pillade lite med sina leksaker och så..sen fick hon gröt och den slank ner..gröt är mumsigt!

Jag blev så himlans trött vid halv sju tiden..var nog efterdyningar sen helgen..så jag och Molly gick och la oss på sängen och somnade..gött!! Sov i nån timme..så kvällen blev inte som planerat..hade tänkt plocka undan här lite o så..aja..så kan det vara ibland.

Imorrn har vi inget planerat..ganska skönt..är vädret fint kanske vi promenixar till pappa/morfar..eller så är vi bara hemma och slappar.

Tänkte bjuda på lite bilder idag. Tog kort på våra komiska haklappar...purén hade torkat in på dem så Dick skulle rengöra dem..dan innan hade jag lagt dem i varmt vatten så purén skulle lösas upp..det gick bra..vi kokade vatten till att rengöra napparna med så jag sa lägg haklapparna i en bunke och häll på vatten som du har kokat..så det gjorde Dick..sen när vi tog upp dem hade de krympt till minismå haklappar..de ser så roliga ut..la en kiwi bredvid för att visa hur små de är..knasigt!! Så lägga inte haklapparna i kokande vatten..blir inget bra :) Sen är den en på en sovande Molly i bilen på väg mot Karlskrona och den sista är på de stickade kläderna som vi fick av Mollys gammelfarmor.

Haklapparna med en kiwi bredvid sig för att visa storleken       På väg till Karlskrona       Kläderna som Mollys gammelfarmor stickat


Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va knasigt me hakklapparna!! Jag har ju tvättat dem i maskinen men då har de klarat sig!!!

2009-03-04 @ 00:15:27
Postat av: Petra - 12 årig häst bloggare

har du krock kudde i bilen ? ^^

2009-03-04 @ 14:22:22
URL: http://moltas97.blogg.se/
Postat av: Anna

Bara på förar-sidan..inte där Molly sitter.

2009-03-04 @ 19:00:46
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0