Sickness

Var ett tag sen jag skrev nu. Vi har blivit lite förkylda, så tradigt!! Igår när vi körde till Helsingborg till Carro och Per började Molly hosta lite grann. Sen släppte jag av Dick vid Lucas lokal där han skulle få massage sen åkte jag och Molly till Leklust, fick ju presentkort där på 500:- från Dicks jobb. Köpte en skallra från Brio (som är jätterolig att banka i bordet med), en stor mjuk kub och en mjuk bok att ha i bilstolen. Inne på Leklust började hon hosta mer och mer. När vi sen kom hem till Carro och Per där vi skulle käka middag eftersom Per fyllde år så vägrade hon att äta, varken gröt eller ersättning. Blir man allt lite orolig när de inte vill äta...När hon hade suttit ett tag i stolen och lekt lite och Pers mamma hade busat med henne så lagade jag ny ersättning och då ville hon äta..sen slocknade hon. När vi kom hem så tog vi tempen och då hade hon feber..fick alvedon och käkade lite till..men var väldigt orolig..grät stora krokodiltårar. Sen vaknade hon kl 02 och fick mat igen..då gick det bättre. Sen vaknade hon inte förrens 07 igen och ville äta..hostade som bara den så jag ringde BVC efter att jag tagit tempen..hon hade ingen feber då och har inte haft mer sen. De sa att jag skulle ut i friska luften med henne så det har vi varit..skönt med sol!! Hon känns lite piggare men man är allt lite orolig när det kom på så fort...

Gahh har inte kunnat träna på hela veckan..har ju varit lite täppt..så tradigt! Känner mig som värsta degklumpen nu. Har ju dock varit ute och promenixat men mamma-barn gympan och simningen har det ju inte blivit nåt av. Får träna extra hårt nästa vecka!

Beställde en sån här: http://www.dunderbutiken.se/se/art/tommee-tippee-roll-n-go-haklapp.php idag..bra att ha med i skötväskan nu när hon käkar mat. Blev ju såklart en rosa :)

Nä nu vaknar loppipoppan och då är det dags för mat och sen ska jag också hoppa ner i sängen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas prinsessan blir frisk snart! Trist me hosta o allt. Har en heeeeel helg ledig nu, ja förutom teater me skolan imorrn. Ha en toppenhelg,pok!

2009-03-20 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0