Sent igen

..kommer det nog bli ikväll igen. Hade tänk att det skulle bli lite mer normal tid ikväll..men men..så kan det bli. Loppan och hennes pappa sover iallafall :) Så det är lugnt och skönt :)

Idag var det babycafé..gick igenom hur man gör om bebbarna sätter nåt i halsen..mkt lärorikt. Bra att veta hur man gör..synd bara att detta är på dagtid...hade varit bra om pappaorna också hade gått på det..jag instruerade iallafall Dick hur man gör..så nu vet han det också.

Sen var det dags för simning med hot mamas :) Vi simmade 40 längder som vanligt..gick riktigt bra idag..sista kom jag ju men jag var inte så långt efter som innan. 33 minuter simmade vi det på idag..helt ok tycker jag! Sen var det bubbelpoolen som gällde..jag satt även i ångbastun och gottade mig..sen hoppade jag ner i kallpoolen..och sen ner i bubbelpoolen direkt..skulle nog inte gjort det..blev helt slut efter det.kände mig helt groggy...aja..ska iallafall göra som de andra hot mamasen gör..käka banan direkt efter i omklädningsrummet. Fick även kläderna från Ganstar partyt som vi var på..de blir nog fina på henne. Elin ska ju också ha ett Ganstar party snart...funderar på att köpa en grå kjol då...men sen funderar jag på om det är bra att ha sen när hon börjar att krypa rundor?

Vad gjorde vi igår? Jo just det ja..då var det ju babysång på förmiddagen och sen kom Elin och Wiggo hit..vi sörplade i oss lite kaffe medans kidsen busade på lekmattan. Molly skrämde Wiggo med ett av sina ljud som hon håller på med så att han blev jätterädd och började att gråta och trillade baklänges på mattan..såg så komiskt ut..kommer nog aldrig glömma hans min. Sen drog han filten över huvudet..han tyckte kanske att det var pinsamt att han blev rädd för en tjej ;) Han e så söt :)

Gick sen ner till Tyrs Hov och badade med Thesse, Wille och Lucas. Det gick jättebra..jag gjorde att dyk med Molly också..har bara varit Dick som gjort det innan men igår gjorde jag det allt och det gick bra. Loppipoppan blev så trött efter badandet..blev trött-ledsen när vi hade duschat och somnade så fort hon hamnade i overallen..sen sov ett tag hemma i vagnen.

Imorrn är det dags för styrketräning igen..hoppas att det går bättre för mig än sist..var så seg i armarna då.

Nä nu ska jag också sova..aja blev lite tidigare än vanligt iallafall :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0