Powerwalk

Dagen började med babysång/rytmik. Vi var inte alls många idag..men vi var en tapper skara som sjöng och busade.

Gick sen hem och käkade lunch och gav Molly lite mat. Idag mumsade hon i sig ½ burkmat som hette kyckling och pasta..var ok tyckte hon,,men hon sparar sig till efterrätten..den älskar hon. Gapar sort och säger naaaaam när hon får in skeden i munnen.

Var ju så otroligt fint väder idag så efter lunchen så klädde vi på oss och drog iväg på en powerwalk. Var ute i 2 timmar..var så skönt!! Fast fy vad stel i kroppen jag har varit ikväll..känner mig som en 90-årig kärring. Hittade mina hörlurar till mobilen så jag kunde ha lite musico i öronen. Känns som om det går mycket lättare att gå då.

Nu ikväll har loppan varit helt tokig. Var tvungen att filma henne men tyvärr var jag lite sen fram med kameran för innan jag tog fram den så fick hon till riktiga asgrav när Dick lekte tittut med henne. Fick iallafall med lite småfnissande och sen började hon tjabba som attans..hehe..vilken tokig unge.

Nu är jag supertrött så nu ska jag stänga ner verksamheten för ikväll. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0