Inget fixande

Det blev inget fixande med bloggen i helgen..måste ta tag i det. Vill ju att den ska se lite annorlunda ut..får ta lite hjälp av Dick med html-kodningen och så får jag väl göra designen på papper eller nåt.

I lördags var det babysim som vanligt. Var 2 nya sorters dyk...och lite av det vanliga plaskandet och sjungandet :) På slutet fick Molly några kallsupar så då var hon riktigt tjurig..men det hade jag också varit om jag hade varit så liten och inte riktigt vetat vad som händer. Efter simmet kom Elin, Roger och Wiggo på lunch..blev baconpannkaka med stuvad spenat..mumsigt..men brandlarmet gick igång..haha..komiskt. De stannade på em och vi drack kaffe och snackade lite. Sen gick jag, Dick och Molly till Hemköp och inhandlade kvällsmat..blev tacogratäng med nachochips och sen chokladpudding till efterrätt..gott! Glömde dock att köpa purjolök till gratängen..aja blev gott iallafall. Kan tipsa om Hemköps tortillachips med barbequesmak på..de är riktigt goda! Kollade på melodifiaskot och sen var vi i säng kl 22..haha..har väl aldrig hänt en lördag kväll!

Inatt levde loppan verkligen loppan med mig..hon vaknade en gång i timmen hela natten av att nappen hade åkt ut..så en gång i timmen var det upp ur sängen och i med nappen som gällde. Vid 8 imorse fick hon mat och sen fick Dick ta över..jag gick ut och la mig på soffan..var så trött. Sen vaknade jag vid 11 och då hade Molly precis vaknat..glad som en liten toka :) Vi käkade frukost och sen begav vi oss ut till Rya..Dick skulle tvätta bilen och dona.

Imorrn är det dags för mamma/barn gympa igen..får inte glömma att käka frukost denna gången..var ajabaja på mig förra gången då jag missade det.  Nu ska jag inta sleepingmode..natti natti!

Kommentarer
Postat av: mathilda

håller med dig, tacochipsen e skit goda =)dom rekommenderar jag starkt! =)

2009-03-09 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0