Huvudvärk

Gahh vilken huvudvärk jag har..är nog för att jag inte har varit ute så mycket idag. Inte bra!!

Imorse vaknade jag med världens träningsvärk..undrade ett tag hur fasiken jag skulle ta mig upp överhuvudtaget. Och inte blev den bättre under dagen heller..aja man vet att man har tränat iallafall.

Idag har jag och Molly bara slappat..vi låg och busade på hennes lekmatta och emellanåt låg hon och sov och då kollade jag på tv och vilade lite själv. Sen på em kom Mollys morfar på besök eftersom mormor skulle klippa sig och de skulle in till stan direkt efter. Bjöd på lite fika..gott gott..blev mackor. Sen komäven en nyfrisserad mormor och busade lite innan de åkte vidare mot stan.

När Dick kom hem lagade vi spaghetti-soppa..mumsigt!

Vig 19:15-tiden stack jag och Molly till Thesse och Wille. Även Jocke kom hem efter ett tag. Lilla loppan blev lite skrämd av att Wille va så snackesugen..hehe söte-Wille ville ju bara snacka o så blev Molly rädd. Hon blev varm efter ett tag så då åkte kläderna av så hon fick ligga och spralla i bara blöjan..mysigt tyckte hon. Mammorna fick mumsig Toblerone-glass som Jocke inhandlat..inte helt fel :) Sen tog vi en runda Buzz..jag vann faktiskt..hihi! Dick hämtade oss sen efter att han hade tränat.

Nu ska jag sova..hoppas att huvudvärken släpper! Natti!!

Kommentarer
Postat av: Sys

Gött med träningsvärk, man vet ju då att man tränat...mindre roligt med huvudvärk men man vet ju då att man har nåt som kan värka hi hi hi

Ert snack om mumsiga smoothies har gort att jag tog och laga en i morse och en i kväll, jag klev rätt in i smoothieträsket. Jag är där för att stanna...

Kram Sys

2009-03-05 @ 22:41:47
Postat av: Anna

Haha jo så e det väl :) Mmm ja man blir helt fast när man har börjat med smoothies..och de går ju att variera i alla oändlighet.

2009-03-05 @ 22:53:07
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0