Helgen som gått

Då var det söndag igen. Vad har hänt sen sist?

I torsdags var vi (jag, Thesse och Mia) på Pump. Var Elin som höll i det. Var riktigt skoj faktiskt!  Blir nog att man gör det fler gånger. Hade dock ont som bara den dan efter..i muskler som jag inte hade nån aning om att jag hade :)

I fredags var jag på cellprov så morfar passade Molly på stan under tiden. Efteråt så fikade vi på Burmans (heter det vid Guldfynd väl?)..jösses vilken dyr fika. Morfar fick betala 40:- för en halv fralla med korv och en kopp te. Teet kostade 24:-..vanligt påsete..är inte det hutlöst dyrt? Han fick tom betala mer för teet än vad jag betalade för mitt kaffe..det kostade 22:-. Jag och Molly stannade sen kvar i Rya och efter att Molly hade fått mat så sov morfar och hon middag..snarkade som bara den båda två. Körde sen och hämtade Dick på hans jobb..checkade in de nya lokalerna..fräscht!! På kvällen var vi i Rya och brorsan och Malte var också där..käkade hemmagjora hamburgare och pommes. Gott!

I lördags var det dags för babysim som vanligt. Gick väldigt bra denna gången, så det var skoj. Efter simmet var det att snabba sig hem, äta lite, byta och och fixa till sig lite och sen vid 13 hämtade vi Elin och Erica. Då bar det iväg till Malmö. Gick lite på stan först, köpte så söta kläder till Molly på Zara. Gråa jeans, hallonröd tröja/tunika och en rosa t-shirt. Zara har verkligen superfina kläder..synd att de bara finns i storstäderna. Därefter traskade vi hem till Cissi. Verkligen jättefin lägenhet och bra läge. Käkade på en mexikansk restaurang och sen åkte vi hem vid 19-tiden. Jag körde fel lite så det tog en stund innan vi kom ut ur Malmö..hihi..tokigt! Och så hade jag klagat på nerresan hur Dick kunde köra fel när han hade GPS..så kör jag också fel..aja så kan det gå.

Idag har det varit fixande med vagnen..gick ju sönder när jag och Elin var i Laholm. Dick har skruvat på den nya delen så nu är det fixat..sen var det pumpning och smörjning också. Vilken skillnad det blir när man har pumpat däcken!  Sen blev bilen också tvättad så nu är den ren och fin också.

Nu är det sleepingtime. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0