Gympigymp

Idag var det dags för mamma-barn gympa igen...shit vad jag blev svettig! Var riktigt jobbigt idag..får väl se om man kan ta sig ur sängen morrn..hehe. Molly blev lite butter på slutet för då blev hon trött och tänkte inte vänta tills vi var klara med stretchen. Tog på henne och la henne i vagnen och så somnade hon ganska snabbt.  Var inte många på gympan idag..antar att det e så i förkylningstider.

När jag hade kommit hem var jag så hungrig så jag käkade först..när jag precis ätit upp så ringer Thesse..hennes nycklar till huset låg där inne och Jocke jobbade så hon var utelåst. Stackaren fick sitta ute och amma och sen kom hon hem till mig..tyckte riktigt synd om henne..va inte riktigt hennes dag idag. Trevligt var det med sällskap iallafall! Och så fick jag ju se de fina kläderna som hon hade shoppat till Wille på Nappe..han kommer att bli kalasfin i dem!

Sen lagade jag och Dick hamburgare..mums mums!

Har bara slappat ikväll..tiden bara rann iväg och nu sitter man här igen vid datorn. Molly ligger bredvid mig och sussar sött och Dick är förvisad till soffan i vardagsrummet..haha. Är faktiskt eget initiativ..han snarkar som en galning nu när han är lite täppt och jag håller på och puffar (läs kickar) på honom hela tiden..så varken han eller jag får nån bra sömn.

Imorrn på fm är det frukost med hot mamas och kidsen som gäller och sen promenix på det.

Nu intar jag sleepingmode igen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0