Ajajaj

Har ont i magen nu :( Verkar som om det är banan som spökar..åt en banan i lördags innan babysimmet och fick väldans ont i magen..blev helt kallsvettig och nästan illamående. Idag åt jag också en banan..eller ja 1 ½ har det blivit..½ hos fam Sjöö och en här hemma ikväll. Nu efter att jag ätit en hel fick jag samma symptom..läste nånstanns att banan är en väldigt fet frukt som kan göra att man kan få ont..och bebisar kan ju bli lösa i magen av banan så nåt skumt e det allt med den frukten.

Idag var det babysång/rytmik..alltid lika trevligt och mysigt!! Molly tokade sig som vanligt och konster :)

Efter det käkade jag lunch hemma och sen bar det iväg till fam Sjöö. Hon sov en stund i vagnen och jag snackade med Elin, Wiggo och Maria. Roger var ute och sprang milen..så duktig han är! Tycker även att ni andra som tränar inför varvet e duktig som tex  Jenny och Chrille..jag önskar att jag hade gillat att springa. Molly käkade massa puré idag, hon var så otroligt duktig! Och päronpurén gillade hon. Ekologisk till och med.

Vid 15:15 kom Thesse, Jocke och Wille ner till fam Sjöö. Roger och Jocke skulle ha sina egna barn sen vara barnvakter åt Molly :) Vi girls skulle iväg och simma..skönt var det men jag kan inte låta bli att garva varje gång Elin simmar om mig..jag funderar..jaha vilken gång i ordningen e detta..4:e? När jag hade 9 längder kvar så var hon klar..så komiskt :) Jag måste vara värsta snigeln på att simma :)

Väl hemma igen lagade jag och Dick middag..blev gratinerade kotletter (med senap, ost och tomat) med skivad potatis, zucchini och rödlök som gottat sig i ugnen. Det var helt ok!

Nu ikväll har vi gjort typ nada...skulle städat med jag hamnade i soffan med en bebis som bara ville gosa :)

Nu ska jag sova..imorrn bär det av till min syster som som bor i Laholm. Trevligt ska det bli! Natti!

Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon..

Hur är det idag??

2009-03-12 @ 09:46:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Elin

Skulle satsat på simning asså! Så snabb som jag e, haha!

2009-03-12 @ 22:29:25
Postat av: Anna

Allt bra idag tack :)

2009-03-12 @ 23:42:26
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja Elin det skulle du verkligen ha gjort..du skulle säkert varit värsta proffset nu!

2009-03-12 @ 23:43:35
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0