Komiskt

Haha komiskt..satt precis och skulle lägga upp klänningar för budgivning på tradera. Beställde ju en klänning på Bubbelroom  (se nedan) och när jag fick hem den och provade den så var det bara blääää..satt inget bra..såg ut som ett tält och tajt var den. Skulle lägga upp den också på tradera men så tänkte jag att äsch jag provar den en gång till och nu passade den! Troligtvis hade jag inte fått på mig den riktigt förra gången..tom Dick sa att den satt mycket bättre nu..så nu sparar jag den utifall att jag inte hittar någon bättre på lördag när vi ska till Helsingborg.


Igår hade Molly som sagt feber och inatt var hon stekhet..fick alvedon inatt också. Vid halv tio imorse när jag tog tempen låg den på 37,4 och likdanat efter lunch och nu ikväll har hon inte varit ett dugg varm..är kanske som alla säger..det är nog tänderna som är på g :)

Idag var vi ute och promenixade med Thesse och Wille..varmt var det..gick uppom Ivars och köpte glass..gott! Sen gick vi ner till Unge..Thesse skulle köpa ett huckle till till Wille. Gick sen och satte oss vid Göingetorget (så heter det väl där ovanför Åparken?) och gav kidsen en mellis. Gick sen hemåt..puh vad varmt det var..trodde nästan att det skulle bli åska..har inte kommit nån än dock.

Nä nu blir det lite tv-kikande innan jag ska hoppa ner i loppelådan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej darling! Har sett din klänning i massa affärer nu när ja oxå vatt på klänningsjakt,supersöt e den! Du kommer bli en toppenpingla, såklart! Miss u,puss o kram

2009-06-28 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0