Helgen som gått

I lördags åkte Dick iväg vid 08:45..han skulle på Freddes svensexa i Lund. Han och en kompis till Fredde från Lund hade fixat svensexan..och det verkade ha blivit en lyckad dag med en massa skojigheter. Dick var chaufför på dan och hade tänkt dricka när de kom tillbaka till Lund och skulle ut men sen kom de aldrig ut så det blev ingen alkohol för honom..

Jag och Molly åkte upp till syrran i Laholm på 35-års galaj (och 29-års eftersom Madde också firades). Var mycket trevligt och supergod mat! Receptet på den potatissalladen syrran tack! Molly v ar inte så främmande som jag trodde att hon skulle vara och det var ju bra.

I söndags körde vi ut till Rya och gick en långpromenad..skönt..har varit slarvig med promenader nu..men ny vecka och nya tag!!

Idag passade mamma och pappa Molly medans jag var på jobbet på ett möte. Var telefonmöte igen med Tekis ang de tekniska delarna samt tidplan kring ByggR och såklart strulade tekniken så det tog lite längre tid än väntat. Lite komiskt är det att hela inköpet och installationen av det här nya systemet som vi ska ha styrs av min mammaledighet..det kan inte komma igång förrens jag är tillbaka i november eftersom jag måste vara med från början i det här projektet.

Passningen hade gått bra och när jag kom tillbaka var Malte också där. Brorsan och Katta hade varit ute med lite grejer som de hade rensat ut..tex en rutschkana. Och Malte ville stanna kvar hos sin farmor och farfar så sen när jag hade hämtat Dick så körde vi hem honom.

Har hittat en klänning som jag hoppas passar..klickade hem den på www.bubbelroom.se och den skickades redan idag..beställde den igår. Hoppas att den passar..var så himlans söt och vill gärna ha den på Fredde och Linas bröllop. La även bud på en sån där hålla-inne-alla-skavanker grej på Tradera..behöver ju nog ha nåt sånt under klänningen som man ska ha på Rockabilly-festen.

Nu är det sovedags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skoj gumman att du hittade en klänning...du måste visa den sen!!! Vilken färg å vad för sorts klänning? kramis

2009-06-16 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0