Dag med kusinerna

Dagen började med att jag och loppipoppan gav oss iväg in till mitt jobb för att hälsa på. Hon var lite främmande i början men sen gick det bra. Fikade där och snackade lite och sen begav vi oss till Kvantum. De har överlägset bäst sortiment av barnmat (enligt mig). Handlade hem en massa så nu slipper vi handla det var och varannan dag. Handlade även hem två paket blöjor så nu har vi för ett tag framöver.

Sen bar det av till Rya. Kusinerna från Laholm var där och även Mollys moster Helena. Blev en eftermiddag ute i solen för min del och sovandes i skuggan för Molly. Fick lite färg idag..gött..trodde nästan att jag skulle bränna mig för jag smorde aldrig in mig (ajabaja). Kidsen busade och badade i poolen och sen körde jag och hämtade Dick. Käkade middag där ute..kassler, nypotatis och gräddfil..mums! Molly och Charlie lekte faktiskt idag lite grann..Charlie var så söt och gav henne en massa grejor och "pratade" med henne.

Blää..känns som om mitt huvud ska sprängas..blir det åska? Är så väderkänslig..hade tänkt skriva att jag känner av väderspänningar..men det hade ju blivit lite fel...hehe.

Imorrn blir det frukost hos Jennie, Truls och Teolinn med mammorna. Blir säkert mysigt som vanligt.

Idag blev det ingen promenad före frukost..känns faktiskt...blir ju helt slö. Fast det var kanske bra för mina stackars benhinnor..har gjort ont i dem några dagar nu. Ska försöka att gå imorgon innan vi ska till Jennie.

Nu intar jag sovläge. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0